Reparatii injectoare POMPE DUZA
Injectoarele Pompe DUZA
Aceste injectoare sunt de 2 tipur: Electronic Unit Injector si Electronic Unic Pomp, dupa cum spune si numele aceste injectoare functioneaza printr-un sistem electronic.
Informatii utile
Avantajul sistemului Pumpe Duse este eliminarea pompelor și liniilor de înaltă presiune c-r. Cu sistemul common rail, dacă există o pierdere în orice linie de combustibil sau intr-un injector, toate injectoarele sunt afectate. Este nevoie de cea mai mică scurgere pentru a provoca o condiție de „No Start”, deoarece nu poate fi generată presiune de combustibil pentru a permite injectoarelor să pulverizeze. Cu Pumpe Duse, o problemă la un injector este izolată.
PDI se regasesc în vehiculele grupului VOLKSWAGEN.
Pumpe Düse este un nou sistem de gestionare și livrare a combustibilului, care plasează un injector de pompă la fiecare cilindru care produce un spray mai fin pentru o combustie mai bună și mai eficientă. În loc de o cameră de pre-combustie găsită în majoritatea dizelelor, combustibilul este injectat direct în fiecare cameră individuală de combustie, sub presiune mare, la momentul potrivit.
Defectele preponderente la pompele duza sunt uzuri in in piesele unitatii de pompare , scapari de presiune interne ceea ce duce la scaderea presiunii de injectie si a calitatii pulverizarii.
Reparatia este un proces destul de costisitor si complex, de la demontarea lor (sunt asamblate la momente de strangere care nu permit demontarea decat in dispositive de preluare a momentelor de stragere de pana la la 1 tona forta).
Apoi injectorul se imparte in 2 subansamble: partea de injector mecanic in 2 trepte, si partea de pompare.
Reparatia se efectueaza separat, apoi se asambleaza si se testeaza pe banc de pompe duza.